Where Pets Rule!

Owner: Golden_Angel

GSD/APBT/Rhodesian Ridgeback? Dog Mocha



















Golden_Angel's Profile

Gender: Female
Last Activity: 136 month(s) ago
City: Houston
Country: United States

Golden_Angel's Full Profile

Golden_Angel's Kennel


☺•Jake•☻
Dog, golden retriever
Male

♥Riley
Dog, springer spaniel mix
Female

Baby
Dog, mutt
Female

Daisy mae
Cat, I think tabby?
Female

Dustin
Dog, Doberman Pinscher
Male

flash
Dog, Siberian husky/wolf mix bol
Male

Jake(LL)
Dog, cream(white)labrador retriever
Male

Lucy
Dog, JRT(or RT) mix
Female

Max
Dog, japanese spitz mix
Male

Mocha
Dog, GSD/APBT/Rhodesian Ridgeback?
Female

Yoshi
Dog, Labrador retriever
Male

Pet: Mocha


Name Mocha
Species Dog
Breed GSD/APBT/Rhodesian Ridgeback?
Pet Clubs: Cocktail party
BEST BUDDIES HANGOUT
Star's House!
Stuffed party-hangout
stuffed PARTAY
toga's restruant
MINGLE YOU SINGLES
Elchicanos
Friends Forever
CALLING ALL MUTTS
Delightful Doggy Diner
Pit Bull Pals
Pizza For Paws
The bar
Coffe Caffe
All felines only
BF -best friends- FOREVER
Gender Female
Country United States
Zipcode secret
Favorite Activity I have no idea but she loves us!!
Favorite Food we bring her special treats everyday
Favorite Treat same...
Favorite Toy sometimes behind her gate i bring toys for her
Likes my family
About Me JAWS!(it takes awhile so just wait):



ooh that feels good!








(click a thumbnail to enlarge)

Mocha's Statistics

On Cool Lists: 0 Pats Received: 5
Votes this week: 0 Vote(s) Votes this month: 0 Vote(s)
Profile Views: 23163

Communicate With Mocha

Send Email Add Friend Add to Cool List
Give a Pat Cast Vote

Mocha's Blogs

Sep 16, 2006 found out what was in my throat 1 Comments
Sep 06, 2006 dear mocha, 13 Comments
Aug 26, 2006 looking for love! 9 Comments
Aug 19, 2006 yay! 13 Comments

Mocha's Comments
[post comment]


Posted By: 2006/09/13 03:55:38 PM
It's fine, I understand...

Posted By: 2006/09/10 05:20:16 PM
So, how's the bridge? ( BOL, I know I ask that a lot, but hey!)

Posted By: 2006/09/10 05:18:23 PM
BOL, it's been a while, what's up?

Posted By: 2006/09/07 03:59:45 PM
LOL, I meant the way it sounded when I said, I would have left if you left

Posted By: 2006/09/07 03:54:33 PM
What are you sorry for? You didn't do anything! lol

Posted By: 2006/09/07 03:44:14 PM
Thank Goodness! I would have left if you left, lol, that sounds weird!

Posted By: 2006/09/07 03:27:37 PM
Hey mocha, how are you pal? Have you met anyone at the bridge? *tears fill eyes* Sorry, *looks embarrased*, It's just so sad!

Posted By: Jagger 2006/09/06 07:20:22 PM
My parents just read me Mochas blog. Wonder if Mocha knew how much we talked about her at my house? Gonna miss ya girly.

Posted By: Jagger 2006/09/06 07:14:00 PM
I haven't gotten any details. Someone bark to me about Mocha.

Posted By: Jagger 2006/09/06 12:43:11 PM
Mooooccccchhhhhaaaaaaaaa :*0(

Posted By: 2006/09/04 03:03:09 PM
Yeah, I am soooo bored, mom just got back from the store, so i am actually pretty happy...

Posted By: 2006/09/04 02:52:02 PM
Hi Mocha... What's up?

Posted By: 2006/09/03 07:05:44 PM
Wanna join my club? It's on my list of clubs, there's only two, it' the friend one, I have to go now, bye, and thanks for everything!

Posted By: 2006/09/03 06:25:04 PM
I'm soooo sorry Mocha... :'(

Posted By: 2006/09/03 06:14:06 PM
I voted for both you and Jake!

Posted By: 2006/09/03 06:05:45 PM
Thanks Moch!

Posted By: 2006/09/03 05:53:52 PM
I don't know, I might leave froever, she really hurt my feelings... You should have seen the rest of the posts, I already deleted them...

Posted By: Jagger 2006/09/02 12:55:29 PM
Mocha baby, I'm callin a truce. I'm really not a bad guy. Hey I just mailed Robby a Kong! I can't be that bad. :O)

Posted By: 2006/09/02 12:51:31 PM
Ohwa... That stinks, I am pretty down to... (I mean like feelings... Bol)

Posted By: 2006/09/02 12:47:57 PM
Aww... Who was it???? I am sooo sorry!

Posted By: 2006/09/02 12:36:48 PM
Who do you like??? BOL, I don't really like Jagger, I kinda like Herk, he[s cute...

Posted By: 2006/09/02 12:59:01 AM
What do you mean???

Posted By: 2006/09/01 11:19:56 PM
Are the messages working yet?

Posted By: Jagger 2006/09/01 10:21:47 PM
Hey Mocha girl, would it help if I told you I have your picture hanging in my doghouse?

Posted By: 2006/09/01 05:53:06 PM
Who's?

Posted By: 2006/09/01 05:42:13 PM
Wanna chat through blogs?

Posted By: Jagger 2006/08/31 05:17:54 PM
Ahh Mocha darlin, do you think you can work on a centerfold for me? You can send it privately if you want. ;O)

Posted By: Jagger 2006/08/31 05:15:47 PM
Okay I'm fallin in love by the second. It's the glasses. Yep that's it!

Posted By: Chopper 2006/08/31 06:08:45 AM
dont worry..we are only kidding...i know loco. hes my mommys dog. but i live with my daddy

Posted By: Loco 2006/08/30 03:01:28 AM
thanxxx

Posted By: 2006/08/29 01:17:04 AM
What??? Who told you that???

Posted By: 2006/08/24 11:45:52 PM
LOL, no, I think we kinda look alike too!

Posted By: Bubba 2006/08/23 04:23:58 PM
Thanks! ;)

Posted By: Jagger 2006/08/19 07:08:52 AM
Hi Ya girly. Thanks for the comment and the add. I'm honored since you are one fine gal. ;O)

Mocha's 13 Friends


Owbo

RASCAL

COSMO

SADIE

Jagger

Axle

Durango

Bryan

Angel

Annie Oakley

Shadow Handsome Man

PJ Pasquale
Show all 13 friends



You must be at least 18 years of age to use this service Need help? Have a question? Suggestion? Email us at petster@petster.com.
Please take a moment to read our Privacy Policy and Terms of Use. Copyright © 2003-2017 Petster.com, All Rights Reserved